Duch prowadzi tutaj blog rowerowy

Duch

Jaguar

Piątek, 14 września 2007 | dodano: 14.09.2007

Jaguar
Przestało padać codziennie i szlaki zrobiły się bardziej suche. W błocie nie jeździ się źle ale po suchym jeździ się jeszcze lepiej. Pomimo, że było sucho to i tak udało się nam wpakować w grząski mokry teren. Mam już jakąś taką rowerową przypadłość, że nawet na samym środku pustyni znalazłbym jakieś bagno co dość często widać po moim rowerze. Tym razem poznawałem sopockie bagna i leśne ostępy. Skorzystaliśmy z „promocji” SKM podjechaliśmy do Sopot-Wyścigi gdzie rozpoczęła się leśna część przejażdżki zakończonej w centrum Gdyni. Gdynia jak to Gdynia można spotkać tu wiele ciekawych pojazdów jeśli ma się dość szczęścia. Jeden z nich udało mi się uwiecznić w postaci cyfrowej co ułatwił mi kierowca holownika :)

Maksymalna prędkość: 41,0km/h
Liczba wymuszeń pierwszeństwa: tylko jedno :( ale równie ważna co ilość jest jakość :P
Liczba moherowych beretów na czarnej liście: patrz poprzedni wpis