Sierpień, 2014
Dystans całkowity: | 330.67 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 15:52 |
Średnia prędkość: | 20.84 km/h |
Maksymalna prędkość: | 67.00 km/h |
Suma podjazdów: | 2048 m |
Suma kalorii: | 10573 kcal |
Liczba aktywności: | 10 |
Średnio na aktywność: | 33.07 km i 1h 35m |
Więcej statystyk |
Rewa
-
DST
44.43km
-
Czas
02:03
-
VAVG
21.67km/h
-
VMAX
39.50km/h
-
Kalorie 1735kcal
-
Podjazdy
125m
-
Sprzęt El Norte
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria 20 do 60 km, Czas wolny
Kategoria Do 20 km, Taxi
Powrót na prom
-
DST
11.15km
-
Czas
00:34
-
VAVG
19.68km/h
-
Kalorie 322kcal
-
Podjazdy
47m
-
Sprzęt El Norte
-
Aktywność Jazda na rowerze
Po odpoczynku przy regeneracyjnym napoju chmielowym
serwowanym przez organizatora wróciliśmy z powrotem na prom.
Czas wracać na prom © Duch
Port w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
Kategoria Do 20 km, Taxi, Zawody
Karlskrona Bike Maraton
-
DST
106.93km
-
Czas
04:25
-
VAVG
24.21km/h
-
VMAX
56.00km/h
-
Kalorie 2570kcal
-
Podjazdy
412m
-
Sprzęt El Norte
-
Aktywność Jazda na rowerze
Startowaliśmy w małych grupkach gdyż przejazd odbywał się
przy normalnym ruchu ulicznym. Z miasta wyjechaliśmy bocznymi drogami, by po
chwili znaleźć się między polami. Charakterystycznym elementem krajobrazu,
który towarzyszył nam przez całą trasę były wielkie głazy i inne formacje
skalne. Na drogach nie było żywego ducha. Minęło nas tylko kila samochodów,
które przy wymijaniu zjeżdżały prawie na pobocze po przeciwnej stronie drogi żeby
zapewnić nam możliwie dużo miejsca. Na początku trasy próbowaliśmy dogonić
grupkę rowerzystów na kolarzówkach. Niestety nasze rowery na standardowych
oponach nie mogły równać się z rowerami wyścigowymi. Na dalszym odcinku
wyprzedziła nas też grupka na rowerach górskich. Jednak na pierwszym bufecie
dogoniliśmy ich, a później jechaliśmy szybciej od nich. Po prostu trzymaliśmy
równe tępo mając na uwadze, że musimy przejechać ponad sto kilometrów, więc nie
było co szarżować. Jechaliśmy równo i bez zbędnych zrywów co jakiś czas
zmieniając się na prowadzeniu. Koniec końców na mecie okazało się, że tempo
mieliśmy nadzwyczajnie wysokie jak na nasze możliwości. Na trasie było kilka
bufetów, na których przede wszystkim dawało się odczuć atmosferę integracji i
dobrej zabawy a nie wyścigu z wszelką cenę. Cała droga biegła doskonałej
jakości asfaltami, na których naliczyłem może pięć dziur wielkości nakrętki od
małego słoika, ale jeszcze bardziej w oczy rzucała się czystość terenów wkoło
drogi. Na ponad stu kilometrach, które przejechaliśmy wystarczyłaby mi jedna
ręka do zliczenia śmieci w rowach. Zupełnie jakbym znajdował się w jakiejś
rzeczywistości równoległej. Jeśli w przyszłym roku będziemy uczestniczyć w tej
imprezie to bardzo głęboko będę rozważał zakup opon szosowych.
Gdzieś na polu za Karlskroną ©
Duch
Bufet nr 1 © Duch
Bufet nr 1 © Duch
Bufet nr 1 © Duch
Bufet nr 2 © Duch
Bufet nr 2 © Duch
Bufet nr 3 © Duch
Bufet nr 3 © Duch
Bufet nr 3 © Duch
Bufet nr 3 © Duch
Kategoria Zawody, 60 do 120 km
Dojazd na miejsce startu
-
DST
11.60km
-
Czas
00:34
-
VAVG
20.47km/h
-
Kalorie 336kcal
-
Podjazdy
41m
-
Sprzęt El Norte
-
Aktywność Jazda na rowerze
Po całonocnym rejsie do Karlskrony zjedliśmy śniadanie zapewnione
przez organizatora. Dla sprawdzenia pogody wyszliśmy na pokład. Pogoda była
niezdecydowana, a do tego od paru dni zapowiadali deszcz. Zdecydowaliśmy się
jechać na długim rękawie. Trochę wiało i zbierały się chmury. Po zabraniu
rowerów z pokładu samochodowego skierowaliśmy się na miejsce startu. Jechaliśmy
bardzo dobrze utrzymanymi ścieżkami rowerowymi. Na miejscu startu czekaliśmy aż
wszystkie grupy dojadą. W między czasie można było uzupełnić płyny w bufecie.
Czekając na prom w Gdyni ©
Duch
Prom już przypłynął © Duch
Terminal Stena Line w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
Port w Gdyni © Duch
W drodze do Szwecji © Duch
Przygotowania do opuszczenia promu ©
Duch
Przygotowania do opuszczenia promu ©
Duch
Oczekując na start © Duch
Oczekując na start © Duch
Kategoria Zawody, Taxi, Do 20 km
Nanice
-
DST
6.52km
-
Czas
00:19
-
VAVG
20.59km/h
-
Kalorie 130kcal
-
Podjazdy
21m
-
Sprzęt El Norte
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Taxi, Do 20 km
Wejherowo
-
DST
16.40km
-
Czas
00:59
-
VAVG
16.68km/h
-
Kalorie 665kcal
-
Podjazdy
141m
-
Sprzęt El Norte
-
Aktywność Jazda na rowerze
Prace w parku wejherowskim © Duch
Prace w parku wejherowskim © Duch
Kategoria Czas wolny, Do 20 km
Gdynia
-
DST
44.39km
-
Czas
02:14
-
VAVG
19.88km/h
-
VMAX
46.00km/h
-
Kalorie 1643kcal
-
Podjazdy
186m
-
Sprzęt El Norte
-
Aktywność Jazda na rowerze
Noga nie podawała, ale za to słońce ponad miarę. Pierwotny plan był nieco inny, ale koniec końców zdecydowaliśmy się pojechać do rodziców na działkę.
Na terenie elektrociepłowni Gdynia © Duch
Kategoria 20 do 60 km, Czas wolny
Piknik militarny Lisewo
-
DST
63.31km
-
Czas
03:19
-
VAVG
19.09km/h
-
VMAX
67.00km/h
-
Kalorie 2407kcal
-
Podjazdy
762m
-
Sprzęt El Norte
-
Aktywność Jazda na rowerze
Lisewo © Duch
Piknik militarny Lisewo © Duch
Piknik militarny Lisewo © Duch
Piknik militarny Lisewo © Duch
Piknik militarny Lisewo © Duch
Piknik militarny Lisewo © Duch
Piknik militarny Lisewo © Duch
Piknik militarny Lisewo © Duch
Piknik militarny Lisewo © Duch
Piknik militarny Lisewo © Duch
Kategoria 60 do 120 km, Czas wolny
Orle
-
DST
19.94km
-
Czas
01:02
-
VAVG
19.30km/h
-
VMAX
33.20km/h
-
Kalorie 765kcal
-
Podjazdy
313m
-
Sprzęt El Norte
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Czas wolny, Do 20 km