Taxi
Dystans całkowity: | 1184.23 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 55:35 |
Średnia prędkość: | 21.31 km/h |
Maksymalna prędkość: | 54.00 km/h |
Suma podjazdów: | 5913 m |
Suma kalorii: | 29360 kcal |
Liczba aktywności: | 72 |
Średnio na aktywność: | 16.45 km i 0h 46m |
Więcej statystyk |
Do pracy
-
DST
7.27km
-
Czas
00:19
-
VAVG
22.96km/h
-
Sprzęt Annapurna - konfiguracja ostatnia
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Do 20 km, Praca, Taxi
Do domu
-
DST
44.94km
-
Czas
01:33
-
VAVG
28.99km/h
-
VMAX
54.00km/h
-
Sprzęt Annapurna - konfiguracja ostatnia
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria 20 do 60 km, Praca, Taxi
Transport
-
DST
2.02km
-
Czas
00:08
-
VAVG
15.15km/h
-
Sprzęt Annapurna - konfiguracja ostatnia
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Do 20 km, Taxi
Dojazd
-
DST
6.54km
-
Czas
00:19
-
VAVG
20.65km/h
-
Sprzęt Annapurna - konfiguracja ostatnia
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Do 20 km, Taxi
Pierwsza jazda na nowym napędzie / Taxi
-
DST
4.11km
-
Czas
00:14
-
VAVG
17.61km/h
-
Sprzęt Annapurna - konfiguracja ostatnia
-
Aktywność Jazda na rowerze
W końcu po długiej przerwie wyszedłem na rower. Po modernizacji rower prezentuje się zdecydowanie lepiej jednak bardziej chodziło mi o funkcjonalność. W końcu mam manetki RapidFire. Nie mogę powiedzieć, że stare manetki RevoShift były złe, ale dobre też nie były. Miałem je bardziej z konieczności niż z wyboru. Obsługa manetek RapidFire była dla mnie intuicyjna, ale brakuje mi wskaźnika aktualnego przełożenia. Przydałby się, chociaż podział całego wskaźnika na mniejsze części, ale pewnie z czasem przyzwyczaję się do tego i zachcę zdjąć wskaźniki. Biegi wchodzą szybko i sprawnie, ale trzeba pamiętać, że napęd jest nowy i dopiero po regulacji. Mam nadzieje, że przy tej klasy sprzęcie nie będzie dużego spadku jakości działania wraz z upływem kilometrów. Poza tym na razie jechałem tylko przez miasto, więc nie mogę w pełni docenić napędu. Co do samych przełożeń to teraz mam bardzo miękkie przełożenie 22z. - 34z. a poprzedni napęd był 22z. – 28z. Zobaczymy czy będzie to aż tak wyczuwalna dla mnie różnica. Pierwszy napęd był całkiem terkingowy bo miałem 28z. – 32 z. :P Korba ma zębatkę 42z. co powinno mi lepiej pasować niż poprzednia 44z. Wszystko wyjdzie z upływem kilometrów. Pozostało mi jeszcze tylko dokupić pozostałe dwa łańcuchy na wymianę.
Kategoria Do 20 km, Taxi
Taxi
-
DST
4.13km
-
Czas
00:12
-
VAVG
20.65km/h
-
Sprzęt Annapurna - napęd nr 2
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Do 20 km, Taxi
Taxi
-
DST
4.66km
-
Czas
00:13
-
VAVG
21.51km/h
-
VMAX
36.00km/h
-
Temperatura
23.5°C
-
Sprzęt Annapurna - napęd nr 2
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Do 20 km, Taxi
Taxi
-
DST
4.10km
-
Czas
00:10
-
VAVG
24.60km/h
-
Temperatura
21.5°C
-
Sprzęt Annapurna - napęd nr 2
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Do 20 km, Taxi
Taxi
-
DST
7.91km
-
Czas
00:24
-
VAVG
19.77km/h
-
VMAX
48.00km/h
-
Temperatura
27.0°C
-
Sprzęt Annapurna - napęd nr 2
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Do 20 km, Taxi
Taxi
-
DST
4.24km
-
Czas
00:11
-
VAVG
23.13km/h
-
Sprzęt Annapurna - napęd nr 2
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Do 20 km, Taxi